بازرگانی زمزم پایپ
خانه / تجهیزات آبیاری بارانی / تولید انواع تجهیزات آبیاری بارانی در ایران

تولید انواع تجهیزات آبیاری بارانی در ایران

تولید انواع تجهیزات آبیاری بارانی در ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به طور وسیع انجام می گیرد و این تجهیزات تولید داخل به راحتی میتوانند پاسخگوی تمام نیازهای خریداران باشند . جهت خرید به نمایندگی های رسمی آن مراجعه کنید.

تجهیزات آبیاری بارانی در ایران

تجهیزات آبیاری بارانی در ایران

تجهیزات آبیاری بارانی در ایران به طور گسترده و وسیع با بهترین کیفیت توسط مهندسین و متخصصین داخلی تولید و با قیمتی مناسب روانه بازار مصرف می گردد . این تجهیزات توانایی رقابت با انواع مشابه خارجی و وارداتی را دارا هستند و بهتر است برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و حمایت از تولید کنندگان و صنعت گران داخلی از تولیدات داخلی آبیاری استفاده کنید. همچنین خرید این محصولات از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر می باشد.

تجهیزات آبیاری بارانی در ایران

نحوه خرید تجهیزات آبیاری بارانی

برای خرید تجهیزات آبیاری بارانی ساخت ایران کافیست به مراکز و نمایندگی های معتبر و رسمی پخش و فروش آنها در سراسر کشور مراجعه کنید، یا با تلفن های این مراکز تماس حاصل نمایید . همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت های اینترنتی فروش این تجهیزات به راحتی اقدام به سفارش و خرید ان نمایید. با خرید عمده این محصولات از تخفیفات و قیمت مناسب ان بهره مند شوید.

تجهیزات آبیاری بارانی در ایران

روش آبیاری به صورت بارانی

در این روش برای آبیاری کردن زمین های کشاورزی از نوعی آب پاش استفاده می گردد، که وقتی آب با فشار زیاد از داخل آن خارج می شود به شکل قطره های بزرگ و کوچک در می آید و مانند بارش باران در سطح زمین کشاورزی ومزرعه پخش می شود. به همین دلیل است که به این روش از آبیاری، روش بارانی می گویند.
در این طریقه از آبیاری، آب با سرعتی کمتر و یا مساوی با میزان جذب خاک به شکل بارش باران روی سطح خاک پراکنده می گردد تا اینکه خاک مزرعه بتواند آن را جذب کند. اگر شدت و سرعت باریدن باران از میزان نفوذ و جذب خاک بیشتر باشد، باعث می شود که روان آب در روی سطح خاک بوجود بیاید و اثر پذیری این روش کم شود. این روش از آبیاری را در زمین هایی که شیب دار هستند، خاک هایی که خیلی سنگین و یا سبک می باشند و به طور کلی شرایط نامساعد و نامناسب خاک و زمین استفاده می کنند.
از این روش آبیاری به جز آب دادن به زمین های کشاورزی و مزارع برای پخش کردن انواع کودهای مایع در زمین هم استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی

لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی در کشور

برای مشاهده لیست قیمت تجهیزات آبیاری بارانی در کشور، می توانید با مراکز تخصصی پخش …

کانال تلگرام