بازرگانی زمزم پایپ
خانه / لوله پلی اتیلن / تولید لوله پلی اتیلن در مازندران

تولید لوله پلی اتیلن در مازندران

تولید لوله پلی اتیلن از جمله صنایع مازندران می باشد که با توجه به کاربرد آن در بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن، نقش قابل توجهی در کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب دارد.
کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار زیاد و منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلن، موجب استفاده بیش از پیش از این لوله‌ها گردیده است.
لوله های پلی اتیلن به دلیل عمر بسیار بالایی که دارند همواره مورد توجه کشاورزان و دیگر مشتریان نیز می باشد. در تولید لوله های پلی اتیلن از مواد اولیه درجه یک و دارای استاندارد استفاده می شود. این لوله ها در بحث انتقال آب و آبرسانی ها همچنین در آبیاری زمین های کشاورزی و باغات مورد استفاده قرار گرفته که این کار علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن آب و جذب در مسیر ، می تواند در سرعت انتقال آب به مقصد نیز کمک قابل توجهی کند.
فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن که توسط اکستروژن کردن به وجود می آید در کیفیت لوله های تولیدی تاثیر بسزایی دارد.
کارخانجات مختلف در این زمینه با فرآیندهای مخصوص به خود این کار را انجام می دهند. البته در فرآیند تولید باید همواره قوانین و مقررات استاندارد این لوله ها را در حین تولید رعایت نمود.
با بررسی های اجمالی صورت گرفته و همچنین با کسب تجربیات متمادی در این حوزه ، به این نکته پی برده ایم که در تولید لوله های پلی اتیلن می بایست شرایط جغرافیایی منطقه مورد استفاده از این محصول را نیز مورد توجه قرار داد.
در استان مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس خاک ، لوله های پلی اتیلن مصرفی در این استان نیز می بایست از یک سری قواعد و استاندارد های مشخصی پیروی کند.
چنانچه قصد مشاوره و خرید و فروش این نوع محصول را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید روز لوله پلی اتیلن درجه یک ارزان

مزایا و کاربردهای گسترده لوله و اتصالات پلی اتیلن، موجب شده است افراد زیادی از سراسر کشور متقاضی تهیه این محصولات به منظور استفاده در صنایع مختلف باشند و قیمت خ

کانال تلگرام