بازرگانی زمزم پایپ
خانه / نوارتیپ / قیمت امروز فروش نوار تیپ در تهران

قیمت امروز فروش نوار تیپ در تهران

قیمت امروز فروش نوار تیپ در تهران را میتوانید تنها با یک کلیک ساده در سایت ما مشاهده کنید. با توجه به شرایط اقتصادی کشور نرخ مواد اولیه بکار برده شده در نوار تیپ دائما در حال تغییر و در نتیجه قیمت نوار تیپ متغیر و دارای نوسان می باشد.

فروش نوار تیپ در تهران

انواع نوار تیپ

جنس نوار تیپ ها از پلی اتیلن نرم است، طول هر کلاف بینهزار تا هزار و پانصد متر است و به دلیل سهولت استفاده در زمین های زراعی ضخامت این نوارها بسیار نازک است.
به طور کلی همه نوارهای تیپ در دو گروه درزدار و پلاک دار قرار دارند.
نوع درزدار دارای روزنه هایی در کناره‌ی نوار است که به منظور خروج آب طراحی شده است و نوع پلاک دار آن در امتداد نوار دارای تعدادی قطره چکان برای خروج آب است.

فروش نوار تیپ در تهران

خرید و فروش نوار تیپ در تهران

با افزایش استفاده از نوار تیپ به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات کشاورزی عرضه و تقاضای این محصول روز به روز در حال افزایش است.یکی از خدمات سایت ما ارائه نوار تیپ مرغوب می باشد.
تمامی نوار تیپ هایی که از سایت ما تهیه می کنید تولید شده از مواد اولیه درجه یک، با گارانتی یکساله، مورد تایید جهاد کشاورزی و کاملا استاندارد است.
برای این منظور کافیست با کارشناسان سایت ما ارتباط گرفته و نوع زمین و محصول خود را گفته و پس از دریافت راهنمایی درباره نوع، قطر و ضخامتنوار تیپ مورد نظرتان، خرید خود را نهایی و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

پخش نوار تیپ در تهران

انتخاب یک روش مناسب جهت آبیاری، شما را در رسیدن به نتیجه بهتر و محصول با کیفیت تر همراهی می کند. نوار تیپ مرغوب قطعا مناسب ترینگزینه برای کشت های ردیفی، سبزیجات، صیفی جات و باغات میوه است.
سایت ما یکی از فعال ترین پخش کننده های انواع نوار تیپ در تهران است.
خرید آنلاین نوار تیپ به شما کمک می کند قیمت، جنس و برند انواع نوار را مقایسه و بهترین محصول را انتخاب کنید.

فروش نوار تیپ در تهران

قیمت نوار آبیاری تیپ

کیفیت نوار تیپ نکته مهمیست که باید به آن بسیار توجه کنید، چرا که کوچکترین نقصی در سیستم آبیاری با این نوار بعضا خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.
قیمت این محصول بسته به جنس مواد اولیه بکار رفته، متغیر و متفاوت است، البته با توجه به تغییر دائمی نرخ مواد اولیه قیمت این محصول نیز نوسان دارد اما شما می توانید با انتخاب سایتی مطمئن و دارای مجوز از خرید خود اطمینان داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه نوار تیپ اصفهان

مقدمه: کارخانه نوار تیپ اصفهان یکی از برترین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید نوار تیپ داخلی …

کانال تلگرام