بازرگانی زمزم پایپ
خانه / لوله پلی اتیلن / لوله پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد

لوله پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد

لوله پلی اتیلن چیست ؟ این سوال در ذهن اکثر افرادی که به دنبال این محصول هستند و یا اینکه اسمش را شنیده اند، همواره وجود دارد.
بشر از زمان ورود به دوران کشاورزی،نیاز به انتقال آب پیدا کرد. کندن نهرها و چاله آب ها به عنوان اتصالات، عملکرد لوله و اتصالات فعلی را داشت.
با توسعه زمین های کشاورزی و خوشه های جمعیتی اجتماعی که لاجرم انتقال آب در فراز نشیب ها و انبار کردن آن را هم به یک نیاز تیدیل کرد.
بشر رو به ابتکارات خاص خود آورد. تولید شبکه های آب با لوله های رسی گرچه نوعی آبیاری قطره ای ابتدایی هم به شمار میرفت( زیرا با نشست آب به بیرون ، زمین های اطراف را هم مرطوب نگاه می داشت) اما باز هم چاره کار نبود.
تا آنکه با توسعه صنایع چدن و فولاد، ساخت انبوه شبکه های آبرسانی برای سالیان دراز به امری رایج تبدیل شد.
این سیستم ها هم معایب خود را داشتند که فرسودگی سریع یکی از مهمترین آنها بود. در این دوران ، شبکه های انتقال آب به کلی چهره دیگر یافته و کاربرد لوله های گالوانیزه و اتصالات چدنی و فولادی برای این منظور آغاز گردید و با سرعت با توسعه ای چشمگیر روبرو شد.
در رابطه با این نوع لوله ها از همان ابتدا ، مهندسین طراح شبکه ها و مهندسین ساختمان و شهر سازی با چند مشکل اساسی روبرو شدند.
امکان زنگ زدگی و خوردگی لوله ها، کاربری زیاد نصب و تعویض اتصالات، شکستگی های ناخواسته ، شکستگی های وسیع در اثر رانش زمین و زلزله، از جمله دیگر مشکلات سیستم های انتقال آب فلزی بودند.
تا آنکه با توسعه مواد پلاستیک و فناوری فرآیند آنها به صورت های کاملا امن با کارایی بالا ، بشر به سوی استفاده از لوله های پلاستیک برای انتقال مایعات و گازها روی آورد.
لوله پلی اتیلن نیز در همین راستا تولید و به کارگیری می شود. حال متوجه شدیم که لوله پلی اتیلن چیست و چه کاربردهایی دارد.

چنانچه به دنبال خرید این نوع لوله های پلاستیکی هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه لوله پلی اتیلن مشهد

معرفی کارخانه لوله پلی اتیلن مشهد   مقدمه: در دنیای صنعتی امروز، لوله پلی اتیلن …

کانال تلگرام