بازرگانی زمزم پایپ
خانه / لوله / تولید انواع لوله دوجداره کاروگیت

تولید انواع لوله دوجداره کاروگیت

لوله دوجداره کاروگیت یکی از انواع لوله فاضلابی و از جنس پلی اتیلن است. این نوع لوله به دلیل ویژگی های خاصی مثل مقاومت زیاد در مقابل فشار، عدم نشت و فاسد شدن، نصب آسان و وزن کمتر که دارد سالیان زیادی است که در فاضلاب به کار می روند از این رو به لوله های فاضلابی نیز معروف هستند. 

تولید انواع لوله دوجداره کاروگیت

ساخت لوله دوجداره کاروگیت

ساخت لوله دوجداره کاروگیت مواد اولیه در ساخت هر چیزی خیلی مهم هستند که برای تولید لوله دوجداره کاروگیت نیز از اهمیت بالایی برخوردارند پس باید مواد اولیه با کیفیت بالا به کارخانه برده شود البته یک سری تست و آزمون از مواد اولیه گرفته می شود تا مورد تایید قرار گیرد. بعد از طی مراحل مختلف این لوله تولید می شود و سپس از لوله نمونه برداری می شود و از لوله نمونه برداری می شود و پس از گذر از آزمون های مختلف کیفیت آن مشخص می شود که اگر این عملیات را به خوبی بگذراند نشان استاندارد از لحاظ کیفیت می گیرد که در این صورت مشکلی برای عرضه به بازار نخواهد داشت.
معمولا در کارخانه های تولید لوله کاروگیت دستگاه های مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا هستند که این دستگاه های به طور خودکار کار می کند که باعث شده خطای تولید نزدیک به صفر برسد.
نکته دیگر این است که لوله های تولید شده مدتی طول می کشد که به فروش برسند پس در نگهداری و انبار کردن آن ها در کارخانه مهم است و باید طبق استاندارهای جهانی صورت بگیرد.
باید دقت داشت که مواد اولیه تولید لوله در مکانی انبار شود که به آن رطوبت نرسد که در غیر این صورت باعث زیان کارخانه و به هدر رفتن مواد می شود.سیستم خنک کننده ی لوله هم بعد از فرآیند تولید بسیار مهم می باشد که باید به آن توجه شود.

خرید انواع لوله دوجداره کاروگیت

خرید انواع لوله دوجداره کاروگیت

در سال های اخیر استفاده از لوله های پلی اتیلن که لوله دوجداره کاروگیت یکی از برترین نوع آن در طرح های آب و فاضلاب افزایش پیدا کرده است که این افزایش به دلیل ویژگی های ممتاز این لوله می باشد.
برای خرید لوله دوجداره سعی کنید از برندهای شناخته شده و به قول معروف امتحان پس داده استفاده کنید چون پروژه هایی که با این لوله های انجام می شود معمولا دید بلند مدت دارند و ریسک کردن در آن ها درست نخواهد بود.
قیمت لوله کاروگیت معمولا بر اساس مواد اولیه ای که از آن ساخته شده و قطر و اندازه آن تعیین می شود. برای دانستن قیمت مواد اولیه تولید لوله دوجداره کاروگیت می توانید به بورس کالا مراجعه و آن را مشاهده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لوله پلی اتیلن سایز 63

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 63

لوله پلی اتیلن سایز 63 به عنوان یکی از انواع محصولات سازه ای در کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام