بازرگانی زمزم پایپ
خانه / لوله پلی اتیلن / خرید روز لوله پلی اتیلن درجه یک ارزان

خرید روز لوله پلی اتیلن درجه یک ارزان

مزایا و کاربردهای گسترده لوله و اتصالات پلی اتیلن، موجب شده است افراد زیادی از سراسر کشور متقاضی تهیه این محصولات به منظور استفاده در صنایع مختلف باشند و قیمت خرید روز لوله پلی اتیلن درجه یک و ارزان در بازار از اهمیت بالایی برخوردار باشد.خرید روز لوله پلی اتیلن درجه یک ارزان

ارسال بهترین نوع لوله پلی اتیلن به کشور های همسایه

ارسال بهترین نوع لوله پلی اتیلن به کشور های همسایهبا توجه به این که شمار زیادی مراکز فروشنده لوله پلی اتیلن در کشور فعالیت می کنند، شرکت های صادر کننده آن ها نیز گزینه های زیادی را برای خرید پیش روی خود دارند و سعی می کنند باکیفیت ترین محصولات را برای ارسال به کشور های همسایه انتخاب می کنند.

افزایش تعداد خریدار لوله پلی اتیلن به منظور صادرات، نشان دهنده رونق بازار تجارت انواع لوله هایی با این جنس است.

لوله های پلی اتیلن فاضلابی از جمله پرفروش ترین مدل های این جنس از لوله ها می باشد که علاوه بر بازار داخلی در کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، قطر، عمان و ترکمنستان مشتریان عمده زیادی دارد.

لوله های پلی اتیلن را می توان برای انواع مختلف فاضلاب مورد استفاده قرار داد که شامل موارد زیر می باشد:

  1. فاضلاب خانگی: آب های دفع شده از حمام، توالت ظرفشویی و موارد مشابه دیگر
  2. فاضلاب صنعتی: پساب های ناشی از فعالیت کارگاه ها، شرکت ها و کارخانه های صنعتی
  3. فاضلاب سطحی: آب های ناشی از باران و برف که سطح خیابان ها و معابر را در بر می گیرد.

قطب تولید لوله پلی اتیلن در کشور

قطب تولید لوله پلی اتیلن در کشور

تولید لوله پلی اتیلن در استان های مختلفی از کشور از جمله اصفهان، همدان، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی و بسیاری از استان های دیگر کشور انجام می شود که کاربرد کشاورزی را می توان از مهم ترین مصارف لوله های پلی اتیلن در این استان ها برشمرد.

استان اصفهان را می توان از قطب های اصلی تولید لوله پلی اتیلن در ایران دانست که محصولاتی با کیفیت عالی در زمینه های مختلف در این استان تولید و به بازار عرضه می شود.

در گذشته استفاده از لوله های چدنی یا پی وی سی، به منظور استفاده در امور مختلف کشاورزی، دفع فاضلاب و موارد متعدد دیگر رایج بود ولی ساختار لوله های پلی اتیلن  به گونه ای طراحی شد که از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار بود و به سرعت جای لوله های قدیمی را گرفت.

تجارت لوله پلی اتیلن گران قیمت در بازار جهانی

تجارت لوله پلی اتیلن گران قیمت در بازار جهانی لوله پلی اتیلن از مواد نفتی به دست می آید و به همین دلیل گران یا ارزان تر شدن قیمت آن در بازار جهانی وابسته به قیمت نفت خام نیز می باشد.

استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا برای تولید لوله پلی اتیلن موجب شده کیفیت لوله های پلی اتیلن ایرانی در حد استانداردهای لازم بین المللی باشد و بازار صادراتی این لوله ها در سطح منطقه و جهان هر روز گسترده تر شود.

لوله هایی که عمدتا در بازار شهرهای مختلف به فروش می رسد شامل موارد زیر می باشد:

  1. لوله پلی اتیلن بلک 100
  2. لوله پلی اتیلن P6006
  3. لوله پلی اتیلن NPP بلک
  4. لوله پلی اتیلن بلو 100
  5. لوله پلی اتیلن اورنج 100

پخش لوله پلی اتیلن با حمل و نقل استاندارد

پخش لوله پلی اتیلن با حمل و نقل استانداردبرای سفارش لوله پلی اتیلن از شهرهای مختلف کشور، آشنایی با تعداد زیادی مرکز نمایندگی لوله پلی اتیلن لازم و ضروری به نظر می رسد؛ پخش این محصول با استفاده از روش های استاندارد حمل و نقل و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

یکی از مزایای لوله پلی اتیلن، سبک وزن بودن آن ها می باشد که حمل و نقل آن ها را برای عرضه در بازار داخلی یا بین المللی ساده تر می کند.

به دلیل این که تجهیزات زیادی برای نصب و راه اندازی لوله و اتصالات پلی اتیلن مورد نیاز نیست، از آن ها در بازار استقبال زیادی می شود و خرید و فروش عمده یا صادرات آن ها مورد توجه اکثر شرکت های بازرگانی و تجاری یا توزیع و پخش در کشور قرار دارد.

عرضه کننده لوله پلی اتیلن در پایتخت

عرضه کننده لوله پلی اتیلن در پایتختمتمرکز بودن بسیاری از صنایع، کارخانجات و شرکت های مرتبط با لوله پلی اتیلن در پایتخت، باعث شده تعداد زیادی مراکز عرضه کننده یا فروشنده این محصول در تهران وجود داشته باشند.

 لوله های پلی اتیلن با ویژگی های بی نظیر خود از سال 1950 وارد بازار جهانی شدند و روز به روز بر کیفیت این محصولات افزوده شد تا بتواند رضایت کامل مشتریان را جلب کند و امروزه در اکثر کشورها، از جمله کشور ما به صورت گسترده تولید و استفاده می شود.

یکی از نمونه های نسل جدید لوله پلی اتیلن، با نماد PE100 به بازار عرضه می شود که با ساختار بی نظیر خود مقاوم و در عین حال سبک وزن می باشد.

قیمت روز انواع لوله پلی اتیلن

قیمت روز انواع لوله پلی اتیلنخرید لوله کم هزینه برای همه مشتریان عمده و جزئی اهمیت بالایی دارد و به همین علت قیمت روز انواع لوله های پلی اتیلن از روش های مختلف پیگیری می شود.

یکی از عوامل مؤثر بر اختلاف قیمت لوله های پلی اتیلن، تک جداره یا دو جداره بودن آن هاست؛ لوله های تک جداره را اصطلاحا پلی اتیلن و لوله های دوجداره را کاروگیت می نامند.

به طور کلی ویژگی لوله های پلی اتیلن را می توان در مقاومت بالا در برابر مواد خورنده، نصب سریع و آسان، قیمت مناسب، مقاومت در برابر فشار، ضربه، ساییدگی، دما و همچنین داشتن زاویه خمش دانست. 

امکان تشخیص لوله های پلی اتیلن از طریق رنگ آن ها به آسانی فراهم شده است؛ لوله های سیاه رنگ پلی اتیلن اگر دارای خط آبی باشند معمولا برای آبرسانی مناسب هستند، خط های زرد بیانگر کاربرد آن ها برای گاز رسانی و خط های قهوه ای به معنای کاربرد فاضلابی است.

خرید لوله پلی اتیلن درجه یک صادراتی

خرید لوله پلی اتیلن درجه یک صادراتیخرید و فروش لوله پلی اتیلن درجه یک صادراتی در سایز و ابعاد مختلفی انجام می شود که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند.

رایج ترین سایز لوله های پلی اتیلن بر حسب میلی متر شامل 16، 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75، 90، 200، 225، 250، 280، 315، 355، 400، 450، 500، 560، 630 و 710 میلی متری می باشد.

ویژگی های فوق العاده لوله های پلی اتیلن از جمله انعطاف پذیری و مقاومت آن ها در برابر انرژی های تابشی، سرما و گرما و همچنین عدم نیاز آن ها به رنگ یا پوشش موجب شده گزینه های بسیار مناسبی برای روی زمین، زیر زمین، کارخانه ها و حتی اعماق دریا به شمار بیایند.

بر اساس برآوردهایی که برای طول عمر مفید لوله های پلی اتیلن انجام شده، این لوله ها حدود 50 سال می باشد که در مقایسه با نمونه های دیگر کم نظیر است.

لوله پلی اتیلن 16 میلی متر از جمله پرکاربردترین انواع این محصول، در زمین های کشاورزی، باغات و گلخانه ها کاربرد زیادی دارد.

کاتالوگ هایی که به معرفی جدیدترین محصولات و قیمت آن ها می پردازند به صورت حضوری و غیر حضوری قابل دسترسی هستند و امکان بررسی بهترین نمونه ها با کمترین قیمت را به مشتری می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

معتبر ترین مرکز خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ

خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ از طریق سایت های اینترنتی ما امکان پذیر است. لوله های پلی اتیلن به دو صورت کلاف و شاخه تولید می شود که این مورد در انجام هر چه سریعتر

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام