بازرگانی زمزم پایپ
خانه / نوارتیپ / نوار تیپ آبیاری / قیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلف چگونه است؟

قیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلف چگونه است؟

در زمینه کشاورزی ابزاری که مورد نیاز افراد قرار میگیرد از نظر کیفیت و به صرفه بودن قیمت، قابل بررسی و تحقیق میباشد.
اما قبل ازاینکه به این سوال جواب بدهیم که قیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلف چگونه است؟ لازم است که تعریفی اجمالی از نوار تیپ آبیاری که به نوار تیپ کشاورز نیز شهرت دارد، داشته باشیم.

نوار تیپ آبیاری از جنس پلی اتیلن است. اما برخلاف اینکه لوله پلی اتیلن بسیار سفت و سخت میباشد، در عوض این کالا جنسی لطیف و نرم دارد که با ورود آب به آن پر میشود.
سپس آب از طریق درپیرها و روزنه هایی که برروی آن قرار دارد به صورت قطره ای خارج خواهد شد. پس از این فرآیند نوار تیپ مجددا خالی و به صورت مسطح خواهد شد.

قیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلف چگونه است؟

قیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلف

قیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلفقیمت نوار تیپ آبیاری در شهر های مختلف به دلیل دارا بودن اندازه های گوناگون و برندهای تولیدی متعدد، متفاوت است. 
اینکه افراد و کشاورزان این محصول را با چه برندی بخواهند، در چه اندازه و با چه ضخامتی سفارش دهند و همچنین به چه تعدادی آنرا تقاضا کنند در قیمت ها تغییر به وجود خواهد آورد.
2 نوع از نوار تیپ تولید شده توسط برندهای زیر بسیار مرغوب هستند:

  1. نوار تیپ کشتزاران که برند تولیدی شهر اصفهان میباشد.
  2. نوار تیپ شیراز که بسیار پرطرفدار است.

این دو برند در دو شهر محصولاتی را ارائه میدهند که مورد تایید سازمان منابع طبیعی است و در زمینه های مختلفی از جمله نوار تیپ بارانی که مختص به آبیاری از نوع بارانی میباشد، تولیدات خود را عرضه میکند.

فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور

فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور

نوار تیپ آبیاری برای کشاورزان جهت آبیاری به محصولات یک کالای مصرفی ضروری به حساب می‌آید که تهیه آن راه گریز و فراری ندارد.
در این میان عده ای هستند که گیر افراد سودجو و کلاهبردار می‌افتند که در این وضع بازار اجناس تقلبی را به مردم میفروشند. شاید قیمت لوله نواری را به مبلغ کالای اصلی به فروش برسانند ولی عملا آن جنس نامرغوب بوده و حتی پس از استفاده اولینبار، خراب بشود.

به همین جهت فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور برای افراد خرید آنلاین  را از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی ممکن ساخته اند تا شماعزیزان بتوانید با ضمانت برگشت کالا آنرا خریداری کنید.

فروش نوار تیپ آبیاری در رنگ های مختلف

فروش نوار تیپ آبیاری در رنگ های مختلفاینکه ایران از گذشته یک منطقه نیمه خشک محسوب میشده و با توجه به جو هوا در آینده تبدیل به یک منطقه خشک خواهد شد الزامات استفاده از نوار آبیاری برای آبدهی به محصولات کشاورزی را بیشتر کرده است.
به همین جهت طبق شرایط استفاده کشاورزان، فروش نوار تیپ آبیاری در رنگ های مختلف صورت خواهد گرفت. این نوار در رنگ های سیاه صیقلی، سیاه مات، سفید و… موجود هستند.

صادرات نوار تیپ آبیاری به کشورهای همسایه

صادرات نوار تیپ آبیاری به کشورهای همسایهایران یکی از کشورهایی است که در صادرات انواع محصولات درخشان عمل کرده است. یکی از این اموری که صادرات آن به خارج از کشور صورت میگیرد، ابزار کشاورزی خصوصا نوار تیپ آبیاری میباشد.
صادرات نوار تیپ آبیاری به کشورهای همسایه توسط ایران در کیفیت های بالا انجام میشود. برای اینکه نام تجاری ایران در کشورها زبانزد شود و بهترین محصولات ایرانی در دستان خارجی ها مورد استفاده قرار بگیرد، پس لازم است که از بهترین تکنولوژی و فرآیند تولید بهره مند شویم.

البته برای هموطنان نیز تهیه این نوع محصولات ممکن میباشد اما قیمت آن کمی گران تمام میشود که میتوانید با خرید عمده و به صورت مستقیم از نمایندگی ها این گرانی و خصوصا قیمت نوار تیپ پلاک دار که بسیار کاربردی است، را به نفع خود خاتمه دهید.

تولید نوار تیپ آبیاری در سایز ها مختلف

تولید نوار تیپ آبیاری در سایز ها مختلفنوار تیپ آبیاری یکی از محصولات پر کاربرد کشاورزی است که در این برهه کمبود آب برای افراد بسیار ارزش خواهد داشت. بنابراین حال که نیاز مردم شناسایی شده است تولید کنندگان میبایست در بهترین سطح کیفی آن را برطرف نمایند.
در تولید نوار تیپ های آبیاری در سایز های مختلف از دستگاه نوار تیپ در جه یک در خط تولید این کارخانه ها بهره میگیرند. آنها در سایز و قطرهای گوناگونی متناسب با نیاز کشاورزان این لوله ها را با ضخامت 150 تا 200 میکرون و بالاتر، تولید و روانه بازار میکنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه نوار تیپ اصفهان

مقدمه: کارخانه نوار تیپ اصفهان یکی از برترین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید نوار تیپ داخلی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام