بازرگانی زمزم پایپ
خانه / نوارتیپ / نوار تیپ آبیاری / فروش نوار تیپ آبیاری در سایز های متنوع

فروش نوار تیپ آبیاری در سایز های متنوع

قبل از اینکه در مورد فروش نوار تیپ آبیاری صحبت کنیم، باید بپرسیم نوار تیپ چیست؟نوار تیپ یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشت های ردیف مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع آبیاری برای هر دو نوع کشت ردیفی و زراعی استفاده می شود گیاهان ردیفی مانند گل کلم ،کاهو،فلفل،و پنبه می باشدوگیاهان زراعی مانند گندم،ذرت،حبوبات است که این نوع آبیاری بوسیله نوار تیپ آبیاری سبب می شودآب در محدوده گیاه نفوذ کند و به ریشه گیاه برسد.در سیستم آبیاری با نوار تیپ، آب د رمنطقه کوچکی نزدیک ریشه را آبیاری می کند و تلفات آب به طور چشمگیری کاهش می یابد.

فروش نوار تیپ آبیاری در سایز های متنوع

فروش رنگ های متنوع نوار تیپ آبیاری در کشور

فروش رنگ های متنوع نوار تیپ آبیاری در کشورمحصولات متنوعی از نوار تیپ آبیاری تولید شده است.این نوار با رنگ بندی مشکی که برای آبیاری باغات و مزارع استفاده می شود.نوار دولایه داخل سفیذ که مزایایی همچون تصفیه و پاکسازی آب و خاصیت خود تمیز شوندگی و جلوگیری از تجمع میکروارگانیسم هاو مناسب برای مکان هایی که دارای آب های سطحی با میکروب بیشتر هستند.رنگ بندی دیگر این نوارها بدین صورت است، دولایه سفید خارجی که دارای مزیت هایی همچون کاهش چشمگیر جذب نور خورشید و طول عمر بیشتر و همچنین کاهش دمای آب داخل نوارها به خصوص برای گیاهانی که به دمای بالای آب حساس هستند مانند سیب زمینی اسفناج و…

تولید نوار تیپ آبیاری در سایز های مختلف

تولید نوار تیپ آبیاری در سایز های مختلف

دستگاه نوار تیپ تولید کننده نوار تیپ در سایزهای مختلف می باشد جنس نوار تیپ از جنس پلی اتیلن می باشد.معمولا هر کلاف نوار تیپ چند صد متر (1000تا 3000 )متر می باشد.دارای جنس نرم می باشد .ضخامت دیواره نوار تیپ بسیار نازک استو معمولا بین 0.1 تا .06 می باشد.از نوار  های ضخیم تر معمولا برای آبیاری زیر سطحی گیاهان استفاده می شود. نوار تیپ پلا ک دار از انواع محصولات نوار تیپ آبیاری هستند قطره های آب از طریق دریپرهای  روی نوار آبیاری خارج می شود، به دریپر های روی نوار پلاک می گویند.فاصله بین قطره چکان ها  در نوار تیپ معمولا بین 10 تا 60 دسانتی متر است.قیمت نوار تیپ پلاک دار در بازار بستگی به  سایز ها وفواصل بین قطره چکان  ها دارد.

اگرچه آبیاری با نوار پلاک دار باعث یکنواختی آبیاری نسبت به نوار درزدار می شودو همچنین با کاهش زمان رویش گیاه بازدهی را افزایش می دهد ولی هزینه های اولیه برای تهیه آن نسبت بقیه نوار ها بیشتر است.ولی به دلیل بازده بالای آن  مشتریان بیشتری را داشته است.


لیست شرکت های پخش کننده نوار تیپ آبیاری در کشور

لیست شرکت های پخش کننده نوار تیپ آبیاری در کشورشرکت های زیادی در ایران تولید کننده نوار تیپ می باشند.از جمله شرکت های پخش کننده می توان به نوار تیپ شیراز، نوار تیپ همدان و نوار تیپ آسیا که در اصفهان فعالیت می کند ،می باشد. همچنین نوار تیپ پی وی سی اصفهان  نیز مشغول تولید این محصول و عرضه به بازار است.قیمت نوار تیپ همدان نیز نسبت به بقیه موارد مشابه در بازار بسیار مناسب است و می توان از فروشگاه های فروش آن قیمت را جستجو کرد.

راهنمای نگهداری از نوار تیپ آبیاری

راهنمای نگهداری از نوار تیپ آبیاریبه طور روزانه و هفتگی ماهانه و فصلی باید از سیستم آبیاری بازدید به عمل آید.کشاورز باید در طول مدت بهره برداری به فاصله نوار هاو عدم جابجایی آنها دقت نماید.به اتصال ها دقت شود و در پایان فصل باید نوار ها جمع آوری شود که در معرض نور خورشید و یا جوندگان قرار نگیرد.میزان فشار آب در نگهداری نوار بسیار موثر است.فشار سیستم باید در یک محدوده مشخص باشد.در طول ابیاری از زاویه دار کردن نوار خود داری شود چون موجب کاهش اب می گردد.

از آب های سختت و شور استفاده نکنید چون موجب انسداد لوله می گردد.

صنایع مختلف که از نوار تیپ آبیاری استفاده می کنند

صنایع مختلف که از نوار تیپ آبیاری استفاده می کنندصنعت کشاورزی بزرگترین مصرف کننده نوار تیپ آبیاری می باشد که برای کاهش هزینه ها و کاهش مصرف آب بسیار سودمند است. یکی از روش های مرسوم در کشاورزی آبیاری قطره ای می باشدکهه در کش های ردیفی استفاده می شود استفاده ا زنوار تیپ به آبیاری نواری نیز معروف است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی خدادادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09154158573
شماره پشتیبانی: 09015062400
آدرس کانال: zamzampipe@
پاسخگویی تلگرام: zamzampipe2019@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی: Mahdi.khodadadi.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه نوار تیپ اصفهان

مقدمه: کارخانه نوار تیپ اصفهان یکی از برترین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید نوار تیپ داخلی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام